Gå til innhold

Er dette dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på bryllupsmesse idag, og svak som jeg er, ble jeg frista av å bestille frisør og makeup til bryllupet. Var der med min forlover, og vi skal stasje oss sammen. Vi fikk en pakkepris på 4750kr for 2 stk-da var prøvesminke+prøvetime til hår med i prisen.. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var en grei pris..hvor i landet var messa?

Skrevet

jeg betalte kr 2000 for samme pakken, så jeg synes det var dyrt. Men jeg bor på et lite plass...

Skrevet

Er i Ålesund:)

HI

Skrevet

Vi betalte 3500 for bare meg, så jeg syns ikke det var ille når det var inkl sminke og hår for forloveren også!

Skrevet

Å fy,det syntes ej va dyrt ja.Ej va og kjøpte kjole i byen i dag og der hadde de frisør å.Ej fikk gratis prøvetime siden ej kjøpte kjole,og hår og make up kommer på 1700kr for mej,og 750 for forlover.litt forskjell de :o

Skrevet

Hehe så har det kanskje noe med at de jeg har booka time hos, er en av de beste salongene i norge;) skjønner jo at det ikke er den billigste heller, da hadde jeg bare gått til en helt "vanlig" frisør..

HI

Skrevet

en dyktig frisør er en dyktig frisør,ej syns uansett at det va blodpris o:

Skrevet

Jeg syns ikke det var så dyrt jeg da,har hørt om de som er dyrere. Er de flinke,så hvorfor ikke? Jeg ville heller betalt litt ekstra hos noen jeg visste var flinke, enn å risikere at jeg så ut som et kråkereir. Jeg gifter meg snart jeg og, og skal gi omtrent det samme 5200. Så nei:)syns ikke det var en dårlig pris.

Skrevet

Dyrt.. Betalte selv 1500 for meg og forlover..

Skrevet

det var sinnsykt dyrt.

jeg går til den faste frisøren min bare,hun er jo kjempe flink. hun ordner håret til meg og mine to forlovere,og sminker meg.(tror den pakka også er sminke av forlovere,men er ikke sikker)

må betale ca 1500kr.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Neei,var det dyrt da?

Jeg skal gi 3400 for bare meg, det er inkludert prøvetime. Hvor i landet bor dere som bare betaler 1500,- ? For jeg sjekket opp mange her jeg bor, og alle lå på rundt tre tusen.

Skrevet

Hei,

kan jeg spørre hvor du har bestilt?

Skal selv pyntes og friseres i Ålesund.

Har hørt cancam er de som er best. Er kanskje de du har bestilt hos?

Skrevet

det er cancam som er norges beste.vet ikke hvor hun har fått det i fra at det er chandice.for det har det aldri vært snakk om, med mindre det e noe de sier sjøl.begge steder er forøvrig dyre

Skrevet

Er det CanCam du har bestilt hos? Har ikke bestilt enda, men må vel få ut fingeren. Turte ikke å gå på messa, hehe... Kjolen er jo kjøpt og betalt! Tenk om jeg hadde angra, hehe! Og ellers er vel det meste snart i boks. Når skal du gifte deg? Er du fra Ålesund?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

No e ikke e Hi,men ho skreiv faktisk EN AV DE BESTE,ikke den beste;)forresten så har e hørt ikke så veldig mye positivt om cancam ang service og bryllupsoppsett av hår. Derfor skal e og ha chandice:)avbestilte og bestilte hos de istede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...