Strandloppa og lillebror Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg og sambo har så lyst til å ta en langhelg og skikkelig slappe av og kose oss. Vi snakka om polen, estland, latvia, eller noe i den duren. Har aldri vært nedover der før, men det må jo være billigere enn her. Det trenger ikke nødvendigvis å være spa på hotellet hvis det er i nærheten. Men det må jo være mulighet for spa for gravide da, men det har dem vel nedover der også. Noen som har erfaringer og anbefalinger???
happymom4 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hei jeg og samboeren min hadde en hel uke i polen..der var det mange spa i hver by..vi hadde kjempefint i polen..alt var billig der..særlig maten:-)Anbefales Jeg trodde det skulle være mye fattigdom der..men jeg så bare 3 personer som tigget på hele uka.I oslo ser du de overalt..pakk kofferten og unn dere en tur..kommer til å få det knallfint:-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Budapest eller Estland ville jeg anbefalt!
Skorpionen<3 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Riga skal visstnok være bra. Side2 har akkurat vært der og testet. Slenger med en link nederst i innlegget. "I disse dager åpner ESPA i Riga, midt i sentrum, i tilknytning til Reval Hotel Latvia midt i sentrum. Spaet går over seks etasjer i en klassisk Art Nouveau-bygning vegg-i-vegg med hotellet. Dette blir 5-stjerners luksus som er verdt å spare til. Her blir det utebasseng på taket, kreative varmeopplevelser og spa-behandlinger av ypperste klasse. Vi gleder oss! " http://www.side2.no/helse/article2506370.ece
magedans Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Var i Tallin for to år siden, bodde på hotell i byen og dro et stykke ut ava sentrum for å tilbringe en dag på spa-hotell. Fantastisk deilig. Pakk og reis
74skytte Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Tallinn kan anbefales. Var der da jeg var rundt 4 mnd på vei. Kjempefin by, deilig spa, flott og billig hotell.
Mortiletbittelitenurk Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Et litt morsomt og billig alternativ... http://www.sunlike.se/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå