Gå til innhold

Noen som har tips til spaferie i utlandet et sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har så lyst til å ta en langhelg og skikkelig slappe av og kose oss.

Vi snakka om polen, estland, latvia, eller noe i den duren.

Har aldri vært nedover der før, men det må jo være billigere enn her.

Det trenger ikke nødvendigvis å være spa på hotellet hvis det er i nærheten. Men det må jo være mulighet for spa for gravide da, men det har dem vel nedover der også.

Noen som har erfaringer og anbefalinger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg og samboeren min hadde en hel uke i polen..der var det mange spa i hver by..vi hadde kjempefint i polen..alt var billig der..særlig maten:-)Anbefales

Jeg trodde det skulle være mye fattigdom der..men jeg så bare 3 personer som tigget på hele uka.I oslo ser du de overalt..pakk kofferten og unn dere en tur..kommer til å få det knallfint:-)

Skrevet

Budapest eller Estland ville jeg anbefalt!

Skrevet

Riga skal visstnok være bra. Side2 har akkurat vært der og testet.

Slenger med en link nederst i innlegget.

"I disse dager åpner ESPA i Riga, midt i sentrum, i tilknytning til Reval Hotel Latvia midt i sentrum. Spaet går over seks etasjer i en klassisk Art Nouveau-bygning vegg-i-vegg med hotellet. Dette blir 5-stjerners luksus som er verdt å spare til. Her blir det utebasseng på taket, kreative varmeopplevelser og spa-behandlinger av ypperste klasse. Vi gleder oss! "

http://www.side2.no/helse/article2506370.ece

Skrevet

Var i Tallin for to år siden, bodde på hotell i byen og dro et stykke ut ava sentrum for å tilbringe en dag på spa-hotell. Fantastisk deilig. Pakk og reis :)

Skrevet

Tallinn kan anbefales. Var der da jeg var rundt 4 mnd på vei. Kjempefin by, deilig spa, flott og billig hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...