Olina Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde første dag i siste mens 2. januar, og har vel hatt eggløsning en gang like før helga. I hele dag har jeg hatt en ekkel smak i munnen som har satt "smak" på alt jeg har spist. Pyton! Kan dette være et tidlig tegn på graviditet mon tro? Er i tillegg ekstremt trøtt og litt svimmel i dag.
SuperKlar86Gravid Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Kan jo hende ??! Man kan lissom få alle slags merkelige symptomer... Men når du sier det har jeg hatt det litt sånn selv i dag ! ( Jeg er 9dpo i dag)... Nesten som om alt smaker litt løk-aktig... Litt svimmel har jeg også vært, når jeg reiser meg opp... KANSKJE VI ER GRAVIDE ??? :) Jeg har også veldig veldig såre brystvortet.... Jeg får google litt på det der med smak i munnen... mmm Lykke til !
tjorven- nr 3 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 mange gravide får iallefall jern smak , så er nok mulig =))
mammatiljonathan Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 hehe så morro! jeg hadde også 1. dag i siste mensen 3.jan og jeg har gått rundt i dag og trodd at alt lukter bløte møkkete håndklær!!! av alle ting... Siden jeg akkurat har sluttet på prevensjon så tenker jeg jo at sannaynligheten for at jeg er gravis er minimal, men har også hatt veldig vondt nederst i magen(når jg hoster, ler+++). Kan dette være gravid eller eggløsning tro? har også hatt såre brystvorter i de siste to dagene. er det mulig å kjenne symptomer så tidlig evt? hmmm husker ikke hvordan det var sist jeg var gravid...krysser fingrene for deg:)
Olina Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 ja er det egentlig mulig å kjenne symptomer så tidlig? Jeg er i tilfelle ikke mange dager på vei, men er ekstremt trøtt og går rundt og smaker vondt. All tidligere erfaring med tidlige symptomer ble visst visket ut med morsmelka forrige gang ! Akkurat sluttet med prevensjon jeg også, så har belaga meg på å at vi prøve en stund. Ønsker deg og alle andre lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå