Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde hyperemesis forige svangerskap, begynnte i uke 5+1. Er 6+0 i dag, er kvalm og har vært det siden uke 4, men har ikke kastet opp mer en 2-3 ganger, og brukket meg en del, stor forsjkell så langt, håper det ikke blir noe mer..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, nesten samme historie med meg, ubeskrivelig kvalm med oppkast osv i første svangeskap, ble det i uke 5 da.

Nå er jeg 5+6 og ikke så dårlig, merker at jeg er uggen og at kvalmen øker men laaaaaaaaaangt ifra som første gang. Så jeg bare krysser fingrene for at jeg ikke blir dårlig denne gangen og er glad for hver dag som går uten oppkast;-)

Skrevet

Litt teit å si dette kanskje, men med lillegutt var jeg veldig tynn og la ikke på meg så mye da jeg kastet opp så masse. Hadde liksom gjort regning med at det ble likt denne gangen, derfor har jeg liksom "feita meg litt opp", så nå må jeg vel passe meg så jeg ikke legger på meg for mye og ikke blir kvitt det etterpå... Uff, alt det man skal bekymre seg for!

Skrevet

Det er bedre å ha litt å gå på, så ikke bekymr deg for det.

Kroppen vil alltid finne seg selv igjen hvis man har en vekt innenfor normalen. Er det en gang i livet man ikke skal bli hysterisk for vekta si så er det jo når man er gravid;-)

Kos deg du, og nyt dagene med lite kvalme, det gjør jeg;-)

Skrevet

Ble kvalm med ett brak 3 + 1 og tok da graviditetstest 6 dager før IKM - den var klar positiv!! Har vært veldig kvalm, men ikke kastet opp, i over 1 uke nå, er i dag 4 + 1, synes det er litt værre i dag...

Var litt kvalm i forrige svangerskap, men ikke sånn som dette og da ble jeg ikke kvalm før jeg var i uke 6-8 - det gikk fort over, kastet ikke opp da heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...