DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei, Jeg tror jeg har kjøpt en barnevogn på Ebay ikveld... ) Hmm.. tenkte egentlig bare se hvor mye jeg måtte gi (totalt) for denne før jeg evt. skulle kjøpe denne.. MEN .. nå har jeg fått en mail hvor det står; Congratulations, the item is yours. Please pay now! ..... Har jeg forpliktet meg til å kjøpe denne nå? Og (hvis jeg har det)... hva kan jeg forvente meg å betale for dette "gildet" ..? MVA, toll osv ..? Noen som vet?? Herregud ... blir litt pinlig berørt nå ;o) Håååper på svar! Snart .... Klem
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 så lenge du har fått en mail der det står congratulation the item is yours..er jeg redd du har "kjøpt" det ja....du kan jo sende en mail umiddelbart og forklare situasjonen for selger, at det hele er en misforståelse... går sikkert greit det:) Kan jo koste en formue i både toll og frakt....
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 Takk for svar! hehe... surrehodet meg! Egentlig var jeg sikker på at jeg fikk kansellert "ordren" .. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig "vant den" ..??! Får forsøke å ordne opp imorgen.. Natta;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå