prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 blir den da positiv før en graviditetstest?? Jeg tok en eggløsningstest for morroskyld, den var negativ, bare en svak strek i test vinduet 3dager før IKM, betyr det da at jeg ikke er gravid? Tok en graviditetstest 4dager før IKM, men den var negativ. men jeg føler liksom at det er noe annerledes med kroppen denne gangen, dessuten har jeg fått store pupper.. haha.. bhene mine er plutselig veeldig små.. og de føles harde og tunge.. men brått så er det vel bare mensen tegn vel??
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2009 ingen som kan hjelpe
fiskelykken7pp Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 hei. jeg fikk positiv gravi-test tre dager før ikm. tok først en billig el-strimmel som var så godt som positiv. dagen etter prøvde jeg en cb-digital-el-test men da var den negativ men gravi-testen fremdeles var positiv. altså er min erfaring at du ikke kan stole på el-test for å påvise svangerskap. håper det lykkes for deg!
Catania Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg tok en eggløsningstest som var negativ ca. 5 dager før ikm. På ikm fikk jeg positiv graviditetstest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå