Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 hva er det? hvem får det? må man ha prøvd lenge? osv.. fortell dere som vet:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det er hormontabletter som skal gi eggløsning for de som ikke har det. I noen tilfeller gis det også til de som har eggløsning selv, men da for å forsterke den. Det varierer vel når man får det. Noen leger vil man skal ha prøvd et år, noen gir det før. Hvis det ikke er tvil om at eggløsning ikke finner sted, er det vel ikke noe i veien for å prøve det når som helst.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 aha...så det er ikke en type gulv altså??? ;P (ikke HI...)
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg fikk pergo fordi jeg hadde eggløsning så uregelmessing. Hadde bare prøvd i 6 mnd, men siden eggløsningen var så uregelmessig fikk jeg de. Fikk 1 dobbel pergo kur og ble gravid på første forsøk :-) Har i dag ei lita pergo jente :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 jeg har ikke eggløsning av meg selv, hormonubalanse. Så jeg får pergo for å rette på det. Hjalp ikke med første kuren, så nå er jeg igang med 2 kur.. Vi har prøvd i over 1 år nå, men fikk det når vi hadde prøvd i 10 mnd pga jeg ikke hadde el overhodet.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Jeg fikk pergo etter 1.5 måned. Har PCO mensen uteble pga dette i 11 måneder, fikk da pergo for å sette dette igang, å etter en kur kom mensen tilbake, men fortsatte på de for å bli gravid. Kommer veldig ann på. Er bare å snakke med legen om det, noen får det lettere enn andre pga sykdomshistorie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå