Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Besettelsen av Lars Saabye Christensen? Klarer ikke å komme igang med den, den fenger meg ikke i det hele tatt. Blir den bedre etterhvert eller, har vel kommet til side 25 toppen :-/ Søren ôg, ville liksom ha lest denne siden jeg likte Beatles og Bly godt, men vet ikke om jeg gidder å bruke mer av min dyrebare tid på denne jord på den filleboka...
*gruffalo* Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 2 på jobb sier også det samme som deg om den boka.... Har ikke lest den selv, altså. Jeg har begynt på halvbroren av saabye christensen mange ganger...den kommer jeg aldri skikkelig i gang med. Så vet hvordan du har det:/
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Har ikke lest den nei. Men må bare si at jeg liker ikke bøker som ikke kommer igang. Eller som jeg leser 20-40 sider av og ikke helt skjønner hva jeg har lest.. Håper du får svar av noen som har leste den så du kan få litt ide om du vil lese videre eller om du skal bare la den være..
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hehe, ja jeg leser gjerne på et par bøker samtidig så jeg får legge til side Besettelsen til noen forteller meg at den er verdt å lese ferdig. Leser om igjen The Treatment av Mo Hayder, men hadde glemt hvor ekkel den er (bla. bortføring/mishandling av barn). Tror kanskje den må gjemmes bort til mammahjertet er litt mere herdet :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå