*mamma i mars 05* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Noen som har planlagt påsken? Hadde vært supert med tips til hva vi kan gjøre med ei snuppe på snart 4 år... Har veldig lyst til å ferier på fjellet, men er vanskelig å få tak i hytte til grei pris og med grei standard... Jeg er visst litt kresen
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Vi skal ta oss dagsturer til valgfritt fjell. Velger det med penest vær Ellers så blir det vell litt familiemiddager slik det pleier å være. Gleder meg til påska jeg Over ei uke med fri.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Vi skal til Storefjell på hotelltur.. Gleder meg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå