Gå til innhold

Eldstemann stupte kråke ned trappa i sted :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klarte på et eller annet vis å snuble, så han datt ned trappa og rullet rundt en gang før han stoppet.

Bestemoren som gikk rett bak han ble lettere sjokkskadet og lei seg fordi hun ikke klarte å ta tak i han når han falt.

 

Men utrolig nok gråt han bare litt etterpå og klaget på at han hadde vondt i ansiktet. Han slo seg nok i kinnet, men ikke verre enn at det gikk veldig fort over.

Det er utrolig fort gjort, men jeg er glad det gikk bra. Kunne jo knekt både det ene og det andre.....

 

Han er 4,5 år forresten.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt det gikk som det gikk... det snart gjort ja..

Skrevet

som hun over sa, så er det snart gjort...

går heldigvis som regl bra... :)

Skrevet

Uff da.. Bra det gikk fint :)

 

Husker når jeg var liten så rullet jeg fra toppen og ned inntullet i ett teppe.. Gikk bra det også.. ;)

Skrevet

Bra det gikk så fint som det gjorde, når uhellet først var ute =)

 

Da jeg var lita sykla jeg ned trappa hjemme på trehjulssykkelen. Men jeg overlevde det og =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...