Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Han klarte på et eller annet vis å snuble, så han datt ned trappa og rullet rundt en gang før han stoppet. Bestemoren som gikk rett bak han ble lettere sjokkskadet og lei seg fordi hun ikke klarte å ta tak i han når han falt. Men utrolig nok gråt han bare litt etterpå og klaget på at han hadde vondt i ansiktet. Han slo seg nok i kinnet, men ikke verre enn at det gikk veldig fort over. Det er utrolig fort gjort, men jeg er glad det gikk bra. Kunne jo knekt både det ene og det andre..... Han er 4,5 år forresten.
tuppen og lillemor Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 godt det gikk som det gikk... det snart gjort ja..
Vinden blåser Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 som hun over sa, så er det snart gjort... går heldigvis som regl bra...
Ajam Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Uff da.. Bra det gikk fint Husker når jeg var liten så rullet jeg fra toppen og ned inntullet i ett teppe.. Gikk bra det også..
Kystrøya Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Bra det gikk så fint som det gjorde, når uhellet først var ute =) Da jeg var lita sykla jeg ned trappa hjemme på trehjulssykkelen. Men jeg overlevde det og =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå