*gruffalo* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hva har dere, og hva er forskjellen? Og hvor ofte er dere inne og skriver? Har litt lyst til å lage...men er vel noe jeg er veldig ivrig med i begynnelsen, så dabber det vel av;)
blond Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har også tenkt at det sikkert er stas i begynnelsen og så blir det mest slit etterhvert. Dessuten er jeg ikke datakyndig så det blir nok mye mas på mannen min. Synes jeg har nok med nettfora og mail, men blir fristet av og til og nysgjerrig på FB.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har begge deler, men hjemmesiden dabbet totalt av for lenge siden. Bloggen begynte jeg på nylig,men er ingen typisk blogg. Jeg skriver ikke noen dagbok, med andre ord. Bare noe skriblerier, fordi jeg liker å skrive. Har ikke tenkt å ha som mål å MÅ skrive hver dag, fks. Så vil jeg ta en pause, da gjør jeg det. Jeg legger ut korte noveller, dikt og sånt. Jeg bruker blogspot, fordi jeg hater reklamer i blogger. Og synes den er ryddigst.
Mille** Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Har en hjemmeside som ikke er oppdatert på minst 2 år! Har glemt passord for å komme inn uansett. ;o)
Kulå Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Har ingen av delene, men kunne godt tenkt meg å ha en hjemmeside. Tiden vil vise om det blir noe av det : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå