Ajam Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jenta mi er 2,5 år. Når jeg "tar" henne, så flirer hun eller slår mere.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg venter på fasiten... Ellers har det til en viss grad fungert at jeg "tar" henne som du sier - men det MÅ være likedan hver gang.(det funker selv om hun ler tilbake slik som din) hun slår fortsatt av og til, men ikke på langt nær så mye.. Men jeg mistenker litt at det har med at jeg ble sykemeldt å gjøre - da er hun nemlig ikke hos Farmor på dagtid lenger, og Farmor bare fjaset og tullet når snuppa slo.
mamma til fire små Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 ikke reagere med sinne ihvertfall, da blir det enda morsommere;) men det er ikke så lett da, når de flirer.. prøve time out og si rolig men bestemt at slikt er uakseptabelt. ihvertfall ta henne vekk fra situasjonen. evt bare overse at hun gjør det flere ganger og avlede med å finne på noe annet for henne.
tonebf Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hadde jeg vist det hadde ting vært mye lettere her ihvertfall
Ajam Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Godt jeg ikke er den eneste som blir slått da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå