GreitÅVæreAnonym Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Vi kan tydelig se alle kroppsdelene til babyen gjennom magen og vet til enhver tid (nesten) hvordan den ligger. Der hvor ryggen til babyen er, ser vi stadig rykninger utenpå magen min som minner om puls (som kontinuerlig går uten opphold). MEN det er garantert ikke babyens puls (har egen doppler) eller min puls. Er også RIMELIG sikker på at det ikke er hikking da det kjennes som helt andre rykk og er mye kraftigere . Har to tidligere sv.skap bak meg hvor jeg ikke har opplevd dette og vi synes det er litt skremmende da det kan minne om kramper. Kan det være pusteøvelser vi ser og kjenner? I såfall merkelig pusting også.. Andre som opplever dette eller som vet hva det kan være??Samboreren friker helt ut han nå og tror det er noe galt....
Elisan Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg synes dere burde ringe legevakta eller no. Bare for å få roet dere litt ned. Det er ikke noe godt å tenke så veldig. . kanskje de kan svare dere bedre enn oss her inne på forumet! Lykke til :-)
tullemor_til_snart_4 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Heisann;) har ike opplevd det samme selv, men jeg ville tro det er en av dine egne "store" blodårer som blir "klemt" ut mot mageveggen slik at dere kan se og føle det. Men hvis du/dere er veldig bekymret så er det jo ingenting i veien for å ringe helsesøster eller fastlege i morgen, for å forhøre seg. Evnt få en ekstra sjekk;) Lykke til videre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå