Gå til innhold

Dette virker jo fortsatt ikke helt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarene vises ikke på hovdsiden, men ligger i tråden. Hjelper ikke å trykke F5 for å oppdatere minnet heller...

Dårlig dårlig dårlig!!

Og så har T-tasten min ramlet av. Jeg trykker på den lille gummidingsen under. He he, litt tungvint... Noen som vet hvordan man fester selve tasten? Må jeg lime den på eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det funker ikke ennå....lurer på når de skal få det til. Tydelig at de sliter med å finne feilen!

Og den tasten da.. kan ikke den bare "kneppes" på?

Skrevet

Huffda, men de sitter jo så pokkers løst disse knottene og når de først faller av så er det gjort......du skal visst ikke bruke lim, kneppes bare på, men de faller jo bare av igjen.

På forrige pc sjekket jeg hva et nytt tastatur kostet, bare selve dekslet og det var faktisk ikke så dyrt, men vissnok vanskelig å kneppe på selv,

så når de gutta sier at noe med pc`en er vanskelig å få til, da er det det, så jeg skygget banen. Jada du, det var ikke mange tips herfra ;-)

Skrevet

Jeg klaga på ris og ros,og fikk faktiska svar ang dette.Men noe klokere ble jeg ikke ;o)

Bruk hammeren du,så får du nok festa den knappen =)))

Neida,bare tulla.Har ikke mista noen enda jeg,så aner ikke hva man bør gjøre.Men sikkert bare kneppes på,som vimsemamma sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...