bekks Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hadde første mensdag av siste mens 27.12. Nå fikk jeg spysjuka (trodde jeg) tirsdag, men jeg er jo fortsatt kvalm, svimmel og i dålig form. Har mensmurringer nederst i magen, og bak i korsryggen. Har nå begynt å mistenke at jeg er gravid, men hva tror dere? Har vert gravid før, men da begynte ikke kvalmen eller symtomer så tidlig....
ønsker spire 87 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 det kan jo henne du er gravid da.. hørres slik ut.. hvor lang syklus har du?? har du tatt en test?? når er ikm??
bekks Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 syklus varierer litt, ca 21 dager. venter mensen over neste helg. har ikke testet, er redd det er litt tidlig...?
tjorven- nr 3 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 hvis du har syklus på 21 dager...så hadde du jo ikm i går ??? eller ??er iallefall 21 dager fra 27.12......
Små Einsteins Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Høres jo ut som du er gravid, jeg ville tatt en test. Lykke til:)
Ein T Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 I mitt forige svangerskap hadde jeg d sånn. trodde d var spysjuka, men d var nok ikke d jeg var gravid ja så d er godt mulig. ta en test du
bekks Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2009 ja, jeg må nok teste. har også i dag fått en del stikking nedentil. men kjente på tappen i går, noe jeg har null erfaring med...å den kjente jeg godt...men vet jo ikke hvordan den egentlig er siden jeg ikke har kjent etter før...:-/ spennende dette da, men du vet man håper så at man innbiller seg kanskje ting også...
bekks Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2009 har jo ikke syklus på 21 dager, men 28 sånn ca.... Har skrevet feil...:-)
lovelyme Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Hei.. det er akkurat likt som meg det.. så artig da. vet ikke helt nøyaktig at eg har turnus på 28 dager, men tror det.. Krysser fingrene for oss begge. Når har du tenkt til å teste ?
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Bekks og lovelyme Vi har helt samme syklus, jeg hadde første dag i siste mens 27.12 jeg også. Tenker jeg tester lørdag eller søndag om jeg ikke har fått besøk av tanta da... Jeg har også hatt en del symptomer, men de kommer og går. Så her går det fra håp, tro og til å tro at tanta kommer. Blir spennende dette, vi får følge med hverandre.
bekks Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2009 hei troya og lovelyme så spennende....:-) Symptomene kommer og går, så det er litt opp og ned med troa... Tror jeg venter til helga, kanskje over helga med å teste. Håpe-håpe for oss alle tre:-)
lovelyme Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Hei troya og bekks:) her kommer og går symptomene her også.. og tankene jobber med å analysere dem.. uff håper bare ikke de murringene er tante rød, men andre murringer;) greia er at jeg fikk murringer altfor tidlig til at de kunne være tante rød.. men nå som det nærmer seg blir jeg så usikker.. ufff
bekks Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. januar 2009 samme her. murringene begynte for vel en uke siden, og holder det gående. Det var jo for tidlig for mens, men jeg blir også usikker.... mandag blir det en test, dersom mens ikke kommer...
lovelyme Skrevet 22. januar 2009 #14 Skrevet 22. januar 2009 vel idag tok nysgjerrigheten overhånd.. Jeg MÅTTE bare teste.! Fikk et svakt plusstegn, måtte få samboeren til å dobbeltsjekke for meg.. begynte å lure om synet tulla med meg også.. meen han bekrefta det jeg også så.. så da betyr det at jeg er gravid da ikke sant? selv om den var svak?
Nellybelly Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 Oi oi oi!! Så spennende!! En strek er en strek, som det sies, så da må jeg bare gratulere!!! Du er nok gravid!! Så utrolig morsomt! Fin lesning på en tidlig morgen!! :)
bekks Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 22. januar 2009 lovelyme:-) GRATULERE KJEMPEMYE:-) Så trivelig å høre. Kanskje jeg skulle driste meg til å teste en morgen... hvilke symptomer hadde du?
lovelyme Skrevet 22. januar 2009 #17 Skrevet 22. januar 2009 ja hadde mange.. murringer, svimmelhet, uggenhet blant mange, stikkinger i magen og underlivet. ja fflere.. men mulig jeg tilegna meg noen ved å lese for mye på nettet om symptomer også.. men skal teste mer da.. vil være helt sikker før jeg ringer legen..
lovelyme Skrevet 23. januar 2009 #18 Skrevet 23. januar 2009 tok en ny test idag, vet ikkej hvorfor jeg ble skuffet og litt lei meg.. men hadde stå store forhåpninger til at den skulle være tydelig idag.. men den var ganske svak.. uff.. men det var et pluss der.. samboeren bekrefta idag også.. vil bare ha helt tydelig.. men et pluss er vel et pluss??
bekks Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #19 Skrevet 23. januar 2009 pluss er pluss:-) Med mitt andre svangerskap hadde jeg veldig svak positiv strek, og jeg var jo gravid og det sitter to små å ser på barne-tv nå. en med sterk positiv strek og en med svak positiv strek:-)
lovelyme Skrevet 24. januar 2009 #20 Skrevet 24. januar 2009 tok enda en test idag, blitt helt testegal.. Men den var iallefall TYDELIG KLAR og positiv:) jIPPI!!! men hva skjer nå videre? når skal jeg kontakte legen osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå