Gå til innhold

Dere som ga smokk til de helt minste, hvilken smokk brukte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt både nuk, avent og mam sine, de fra 0-3 mnd, men de er jo så kjempestore. Blir nesten helt kvalm selv av å gi de til den pittelille munnen..

Så en dame her om dagen om hadde en pitteliten smokk til babyen sin, så de finnes jo.. Men noen som vet hvor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte nuk og bibi smokkene... de minste er fra 1 dag til 3 måneder tror jeg... kjmpe fornøyd med de. snuppa nekta og ta alt annet...

Skrevet

Nuk nyfødt er den som anbefales å starte med, ble det av min jordmor.. Den er akkurat passe altså, selvom den ser litt stor ut.. :-)

Bestilte med navn på jeg da, fra www.navnesutten.dk

Skrevet

Sikkert prematursmokk du har sett... De får du på apoteket, men dersom babyen din er fullbåren skulle det ikke være nødvendig å gi så små... Hvis du ser hvor mye babyen din får inn i munnen når den får flaske/pupp er det en god del, og smokkene er tilpasset alderen så de skal ikke være for store. Nå skal det sies at min datter på ett enda bruker Avent 0-6 da hun nekter å ta noen andre:)

Skrevet

Hvor kjøpte du den da? Har kjøpt nuk, men det var 0-3 mnd, og selv om den var pittelitt mindre enn mam sine ville lille hvertfall ikke ha den..

Skrevet

Han er fullbåren ja, men synes de 0-3 mnd smokkene ser nesten like store ut som de fra 6 mnd og oppover. De mam smokkene jeg kjøpte til lillebror som jeg ikke orker å bruke til ham har storesøter med glede overtatt...

Synes der ser ut som om han brekker seg litt av de...

Skrevet

Vi prøvde alle mulige smokker og jenta tok en til slutt og det var Trøst Smokk.. Kjøpte på akgrieg.no

Nå når ho er 5mnd går det i nuk og bambino.

Skrevet

Sønnen min tok også kun Trøst smokken fra apoteket. Han er nå 8 mnd og tar fortsatt kun den:) Prøv, liten og søt er den:)

Skrevet

Her har vi både nuk, mam og avent, men det er kun avent smokkene han vil ha. Han brekker seg og blir veldig dramatisk når jeg prøve med de andre. Jeg synes avent smokken ser lengre ut enn mam smokken, men han om det.

Skrevet

hehe, ser at jeg ikke er den rette til å svare :) Mine 2 har begge begynt med mam sine smokker som er fra 4 mnd...:) Eneste smokkene de ville ha:) Men så var barna mine ganske store også, begge var over 4 kg.

Forøvrig tror jeg apoteket har noen smokker som er enda mindre enn de du får kjøpt på butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...