WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Eldstedatteren min på snart 3 år, og jeg, var på tur hjem fra bhg. På vei hjem kjører vi forbi skolen hun skal begynne på, og dette er hun veldig opptatt av. "DER er skolen min! Den er min, der skal jeg begynne." sier hun og peker. "Mhm.." sier jeg "..der skal du begynne. Det blir gøy det tenker jeg!" "Jaaa.." svarer hun med stjerner i øynene omtrent. "På skolen lærer man å lese, og skrive.." fortsatte jeg (og så slengte jeg på): "og regne." (enda jeg vet at hun ikke egentlig vet hva det er for noe).. Og da kommer det kontant fra jenta; "Da må vi ha regndress." *fliiiiiire* Det er kanskje ikke det granne morsomt når man leser det, men jeg tenkte i mitt stille sinn idet jeg sa "regne" at nå kobler vel hun dette til støvler eller noe sånt. Og joda..hehe...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 he he.. kjempe bra.. var litt sånn som min det.. vi såg brannmann sam, så sa jeg at dersom det brenner inne, må vi springe ut.. da kommer det med engang tilbake "å brenner ute, må vi springe inne...."
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Haha!! Knall! Er så bra med den før-logiske barnelogikken, den er helt ubetalelig. *ser for meg alle barna med regndress i klasserommet undrende over den lille gangetabellen*
Daglilje Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Ååh nå fikk jeg et stort smil om munnen. De herlige små altså Ikke så veldig morsomt, men må fortelle hva nevøen min sa i går. Jeg og søsteren min snakket om å få oss noe å spise, og da sier han plutselig : En mett mage er en glad mage Syns det var litt morsomt jeg da!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 hihiih....og vi liker jo glade mager
Mammapudding Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Hehe, moro:) Gleder meg til Leah kommer med flere gullkorn. Vi var på besøk hos farfar og spiste, og hun fikk det ikke lov til å putte mat oppi koppen sin (hun er 17 mnd) og hun ble skikkelig sinna. Da sa farfar: "oioioi, hvem er det du slekter på med det temperamentet ditt?" Da kom det klagende fra Leah: "pappa"! Syns det var skikkelig gøy, hun svarte jo rett jo..hehe:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå