Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 som dere sikkert fikk med dere så døde jo en toåring av denne bakterien.. i forgårs kastet min sønn på snart 1 år opp middagen sin, ikke noe mer den dagen. I går i bilen spydde han igjen, og i dag hadde han skikkelig diare.. leste at hvis barn og eldre fikk diare så skulle en kontakte lege. er jeg overhysterisk? kan det bare være vanlig magevirus? ble kjempebekymret her jeg.. hva ville dere gjort? ringt legen eller vente? får i han litt mat, men spiser ikke så mye men drikker godt og virker ellers frisk utenom at han sover litt mer... takk for svar!
Gidder ikke! Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 kjære deg, det er garantert magevirus eller bakterier av et eller annet slag, ta det heelt med ro! Skjønner at man blir redd, men det er VELDIG vanlig å kaste opp eller ha diaré, og sjansen for at det er dødelig er mindre en et kvart myggfittehår... Har dessuten lest at man blodig diaré er et tegn på at et kan være noe farlig.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Et kvart myggfittehår, hahahahaa
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 myggfittehår faktisk:P haha.. greit, jeg overdriver sikkert. Men syns det er litt ekkelt, håper han er fin imorgen! takk for svar:D
Solbollatilmamma Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Her har alle barna vært igjennom oppkast og diaré nå, det er ganske vanlig på denne årstida. Det viktigste er å passe på at han får i seg noe å drikke, og så trenger man energi når dette står på - uten mat og drikke duger helten ikke. Sannsynligheta er langt større for at det er et virus enn at det skulle være e-coli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå