Gå til innhold

Jenta mi på 3 år sovner aldri på kvelden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun legger seg i 19.00 tiden men sovner aldri før 21.00, hun vil alltid ha med seg to faste biler eller noe annent hun kan sove med.Dette er hun vant til, bør vi bare nekte henne å ha noe som helst leker i sengen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leker i senga er aldri bra for søvnen, mener nå jeg:) Jeg tror det blir et par kvelder hvor det blir kjempevanskelig å være dere, men at hun vil venne seg til å sove uten rimelig fort og at dere på sikt vil slippe unna mange problemer. Sønnen min får ingenting annet enn dyne, pute og smokk i senga. Sørger for at han drikker litt før sengetid, fordi han ALLTID hyler etter vann et par ganger for å drøye tida. (en periode vi ham vann når han ba om det og hadde leggetid i evigheter...nå er det null service og mye lettere:) )

Skrevet

takk for svar, da blir det null leker fra i morgen, hun roper sikkert 10 ganger etter at hun har lagt seg og hvis jeg ikke kommer ned så ligger hun bare og gråter sånn sårt.Burde jeg bare la hun ligge og gråte uten at jeg går ned?

Skrevet

Jeg ville nok ikke latt henne gråte i evigheter, men litt sipping må du nok regne med.

Kanskje best å forberede henne på at i kveld når du skal legge deg skal bilene parkere på hylla el.l. før du hopper oppi loppekassa.

Jeg hadde nok gått inn til henne med jevne mellomrom for å si kort god natt og evnt. lagt henne ned i senga hvis hun stod på gulvet å ropte/gråt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...