Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Pepe hos House of Pain i Storgata. Kjempeflink med bokstaver Har tatt to tatoveringer hos han.
Musemor med tre søte små Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Ei på jobben sverger til Bad Boys når hun skal ha en ny.
babyprincess Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 tusen takk, da må jeg sjekke ut disse to:-) Noen fler?
Blopp1 Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Vil absolutt anbefale tatoo-shappa på Jessheim. Der er d en som heter Johnny,og han er bare helt stor på tatoveringer.......!! Han har fixet opp igjen ei tatovering jeg har,og den ble knall-fin ( den var IKKE såpass før han begynte :-/ !!!
kristin200 Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 www.memento-tattoo.com eller Kunst med puls. Hun på memento har laget et 10-timers prosjekt på rygg, og hofte på og er superfornøyd. Hun jobbet da på Kunst med Puls, der er det en dame som driver, de har egne teknikker og lager aldri 2 like. Kjempeproffe begge to og trivelige :-)
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 anbefaler også memento!! har et stort rygg prosjekt på gang på ryggen, ligger bilder på siden min hun er utrolig flink ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå