Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Føler det er evigheter siden!!!! Merkelig slik. Plutselig så er jula over og bare noen få dager etter så er hverdagen på plass og jula er langt bak i historien.
*gruffalo* Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 hehe, det føler jeg og!! Men...det var jo i fjor da;) Ikke rart da vi nesten ikke husker det:))
blond Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Vi har enda visse spor av julen, men lenge siden er det, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå