Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Poden reiste seg opp og sto selv ) Han var så stolt og fornøgd med seg selv der han sto og vinglet og smilte med hele ansiktet... Måtte selvsagt umiddelbart ringe og informere hele slekta Så er det vel ikke lenge før han begynner å stabbe rundt og alt vi har i hyllene må 1 meter høyere opp...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Så spennende da:) Hvor gammel er han nå? (går litt i badl i hvor gamle barna til hver enkelt er her inne) Var i selskap idag, og der var det ett barn på godt å vel ett år. Og hun måtte jo passes for dører, trapper osv. Hadde liksom glemt hvor masse arb det er når de begynner å komme seg rundt på egen hånd. Før de skjønner hva de må passe seg på og slikt.. Hver alder har sin sjarm, er det ikke det de sier?
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Ca 10 mnd. Vi har barnesikret enkelte deler av huset, men mangler ganske mye Har trikset litt med enkelte skapdører og sånn så han ikke skal komme til og fikle med forsterker og cd-spiller. Alt vi har på de to nederste hyllene i bokhylla ligger forøvrig utover hele stuegulvet. Er 52 - plukk opp hele dagen, hver dag for meg...men det går jo ikke an å bli gretten på ham heller
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Sukk ting kommer tilbake til meg nå.. Vi barnesikret ikke noe særlig vi. Så tok det litt tid så var ikke ting så intr lenger. Og de var tidlig klar til å gå både opp og ned trapper uten hjelp fra voksen. Har jo nesten glemt det. Skrekk eksemplet på hva min jente klarte da hun var 1,5år. Det var hos dagmamma da (HELDIGVIS). Der drev hun stadig og rev ut alle cd platene fra cd hylla. Og dagmamma lot henne få lov siden hun ikke ødela de. Hun bare rev de ut. Hadde liksom bestemt seg at de skulle være på gulvet. Men så tar hun da og gulper en dag over alle, og ikke bare gulper litt, men MASSE. Så det renner inn i cover etter cover og ÆSJ. He he:)
Kulå Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Åhh så gøy med slike milepæler i våre barns liv : ) jeg selv, var svært så stolt mor på onsdag, da sønnen min kom hjem med et svømmemerke : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå