Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hvilken spesialutdanning har dere, hva vil dere anbefale og hvorfor?? Planlegger å starte videreutdanning til høsten, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken retning jeg skal gå...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Er spl med videreutdanning innen psykiatri. Valgte det fordi jeg allerede jobbet i psykiatrien, men ønsket høyere lønn. Det hevet ikke kompetansen noe særlig, bortsett fra på papiret.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Jøss, lærte du ikke noe på videreutdanningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå