Vannmann35 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Min er aktiv mest på kvelden, samt på formiddagen, ellers er det ganske stille synes jeg. Vet ikke helt hvor mye aktivitet man egentlig bør kjenne?
Alvejenta Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Sånn er det hos meg også. Hun sparker mest når jeg legger meg for kvelden og kanskje to ganger til i løpet av dagen. Jeg lurer også på om det "burde" vært oftere og mer (er i uke 23+2), så hadde vært fint med flere svar:)
ikø29 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 min har vært ganske aktiv hver dag i det siste med unntak av i dag... da blir jeg fort bekymret selv om jeg sikkert ikke har noen grunn for det.. Tidspunktet den har vært aktiv på har variert men jeg har kjendt det spesielt når jeg har spist..
Elisan Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er i uke 25. Det er veldig varierende hvor mye jeg kjenner bevegelsene til babyen. Etter at jeg har spist eller drukket blir den ekstra aktiv. Etter jeg har lagt meg for kvelden kjenner jeg den også. Men det er opp og ned. Noen kvelder er det mer og mindre :-)
Månefeen ♥ Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Jeg er i uke 24. Jenta i magen sparker mye, nesten like mye som det er stille der inne. Jeg kjenner også at hun snur seg og romsterer. Kjenner mest etter jeg har spist og om kvelden når jeg har lagt meg. Igår kveld kunne vi se utenpå at hun sparket i magen, det var rart å se på Husker jordmor sa at man burde kjenne det minst en gang om dagen, så det er vel ikke unormalt å ikke kjenne hele tiden?
septemberpiken Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Det varierer mye her også (tror også det har noe med hvordan hun ligger), men kjenner som oftest mest på ettermiddag/kveld (før jeg legger meg), og noen ganger på morgenen etter at har spist og kommet meg på jobb. I kveld kjenner jeg henne veldig mye... det er koselig, men gjør meg selvfølgelig bekymret de dagene jeg kjenner mindre.
mamma91 Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er i uke 21. Kjenner spark hver dag, men ikke alltid like masse. Gleder meg til jeg kan se det uten på magen
Lea Laus Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Kjenner lite, må konsentrere meg på kvelden når jeg har lagt meg for å kjenne noe. Har morkaken forann, så det har vel litt å si! Er 26 uker på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå