Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 .. er virkelig begynnt å samle seg opp siden jeg begynte å være her inne. Flere som er blitt skikkelig nerd og logger seg inn ved enhver annledning for å se om det er andre som har fått positive tester og leter etter tips til å bli gravid? Vi er bare i første pp, men har ikke tenkt på annet enn baby den siste måneden, blir gal. Dere som har holdt på i måneder og år må jo gå på veggene og henge i taket, eller blir det bedre etter hvert?
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 her også... logger meg på i et sett... er i 4pp og det blir ikke bedre.. hadde egentlig tenkrt å gi meg et forbud mot å være på bim, blir spenna sprø....
AussieAnette Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Hei. Jeg var også her inne hele tiden for ca ett halvt år siden. Alt jeg tenkte på var å bli gravid, men jeg ble det aldri. Prøvd siden februar 08. Men så for 4-5 mnd så kuttet jeg ut å logge meg på her. Tenkte på helt andre ting, og fant ut at det skjer når det skjer. Jeg var 11 dager sen i november, da tok jeg en test, negativ. Så kan mensen. Så når jeg var forsinket nå etter jul, ja da tenkte jeg at det bare var kroppen som ikke var i rytme enda. Og jeg tenkte ikke på å teste meg en gang, etter 14 dager etter ikm testet jeg, og det ble positivt. Så lev livet og tenk på helt andre ting enn å bli gravid er mitt råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå