Gå til innhold

Dere med peiling på vogner!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var ei rimelig vogn. Har denne vogna selv og er superfornøyd.

Carena ville jeg hverken brukt ei krone på, eller tatt imot gratis.

Skrevet

Takk for svar! Vil gjerne ha flere:-)

Skrevet

aner ikke, aldri prøvd quinny..carena er drittvogner..harde og ekle å kjøre

Skrevet

Hadde heller kjøpt en Carene Easy enn Quinny.

Quinny er nok i det hele tatt den siste vogna jeg hadde kjøpt.

Bred mellom bakhjulene, og velter bare du tenker på den.

 

Har en Easy selv og synes den er god til å være så billig. Langt fra deb beste, men må jo ta prisen i beraktning.

Skrevet

Jeg vil si nei. Ikke kjøp den! Ikke fullt så elendig som carena, men etter min mening en drittvogn.

Skrevet

Det virker som et bra kjøp ja :))

Du får prøve vognen selv, enten elsker du den eller hater den. Hehe..

Jeg er veldig gla i Quinny vogner da.

Du får trille litt på den å sjekke at det ikke er den "klikke" lyden når den triller. Er mange Quinny vogner som har det, utrolig irriterende!

Skrevet

Og Carena vogner blir bleket av solen bare du tenker på sol.

Skrevet

Hva med Teutonia Mistral eller prestige da? Skal brukes fra 18 mnd og oppover...

Skrevet

Dette med at Quinnyvogna velter kan jeg enda ikke forstå. Jeg har en 4 årig autist som sitter i vogna. Han sitter aldri noen plasser uten å rugge sterkt på hele overkroppen, har aldri velta. MEN, om du snur sportsdelen og har barnets rygg mot deg kan jeg være med på at den kan velte.

 

At den er brei mellom hjulene kan jeg heller ikke forstå, jeg har målt, og ja, den er 1,3 cm breiere enn Brio kombi. 1,5cm breiere enn Phil & Teds, Like brei som Traxx vogna, like brei som Troller. Jeg har aldri hatt problemer med å komme gjennom dører eller andre åpninger.

 

Det er 62 cm melllom hjulenes ytterkant og da har jeg tatt gode mål ( målt med den duppedingsen midt på hjulene som du klipser hjulene av og på med)

 

Carena vogner har kort rygg, er stiv i trekket og stiv å trille.

Skrevet

Den var ganske billig ja. Har ikke erfaring selv,men har bare hørt dritt om quinny.

Når det gjelder carena,er det en vogn jeg aldri ville ha brukt penger på. Hadde en easy i et par dager,har nesten aldri hatt dårligere vogn, selv disneytrilla fra coop var mye bedre. Og den er heller ikke særlig bra.

Skrevet

Hm, vogna er skikkelig billig da.

Men hvor stor er barnet ditt?

Jeg har hatt noen innlegg her hvor jeg har, dessverre, klaget noe seriøst mye på denne vogna. Min datter blir 2 år nå i feb, og fothvilern er allerede alt for kort til henne, føttene henger nedfor, eller så må hun sitte me en skikkelig knekk i knærne, skal hun sove i den må jeg legge hode hennes helt oppi kalesjen, førr at føttene ikke skal ligge nedover eller at hun må ligge med knekk i knærne.

Selene passet henne til hun var ca litt over året, med dress eller tjukk jakke på.Quinnyposen kunne vi heller ikke bruke med selene for det var også for trangt. De båndene som gikk over hofta hennes holdt jo på å stoppe blodtstrømmen, å hun bare gråt. Vi kjøpte løse seler da, og festet i vogna, men det burde vært unødvendig etter alle de gode anbefalningene jeg fikk i butikken. Selv bøylen framme på vogna er akkurat så det det går nå, når hun har vinterdress på. Å dattere mi er ikke er ikke overvettes stor, selv om hun kanskje er litt større enn en vanlig 2 åring. Men hva er vanlig da?

 

Men, vi har aldri plagdes med at den har tippet. Hun har sittet ganske lenge med ryggen mot meg, og sovet slik. Det har vel vært på nippet, hvis vogna har stått alene, og hun har våknet, men vi har alltid klart å unngå det.

De brede hjulene har heller aldri vært ett problem, foruten å få vogna ut gjennom veranda døra, men de er smale, og hjulene er veldig lette å løsne av å på.

vogna er lett å trille, god å kjøre inne på senter/butikker siden det er svingehjul.

Skrevet

Har du vurdert Emmaljunga Scooter?? :))

Den ELSKER jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...