xxxJulianexxx Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg var på besøk hos en venninne fredag kveld. Det var rett og slett litt rotete hjemme hos henne, noe jeg syntes var litt rart for hun er en kontrollfreak uten like. Jeg har ingenting imot rot, men jeg har aldri sett hjemmet hennes rotete før. Det var derfor jeg reagerte, men jeg sa ingenting selvfølgelig. Plutselig sier hun: - du ser kanskje at vi har det litt rotete her nå? - Ja, sa jeg, for jeg så jo det. - Jeg prøver å bli litt mer som deg jeg, sa hun. Hun fortalte at hun alltid hadde misunt meg roen jeg har når det gjelder husarbeid. At det ikke gjør så mye at ting flyter litt noen ganger, og man kan ha besøk likevel. Hun har jo rett. Jeg er jo sånn:o) Jeg velger hvertfall å ta det som et komplimenet;o)
Gjest nyttårsløftet Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det syns jeg absolutt du skal=) Så kos da!
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hehe... det synes jeg du skal gjøre! Tror dog kanskje ikke jeg selv hadde turd å si noe slikt i frykt av å fornærme vedkommende, men hun visste vel at du ville ta det så positivt som det var ment :-)
Daglilje Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hehe, denne måtte jeg lese for samboer Syns det var et søtt og morsomt innlegg.. Og så bra at du tok det som et komplement Jeg hadde nok slitt med å ta det positivt da jeg nok er sånn som venninnen din - skikkelig kontrollfreak Men hun har jo rett, man burde være flinkere til å gi litt faen rett og slett!
Mom2Two Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Det hadde jeg tatt som et kompliment:-) Det er dessuten langt mer avslappende å komme på besøk til folk som ikke får fullstendig angst om to smuler havner utenfor tallerkenen, eller om du har føttene i sofaen...
Blue Lady ♥ Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 ta det som et kompliment!! jeg er en av de som rydder hygga ut av huset.født sånn og siden blitt sånn.en skikkelig uvane jeg prøver og bryte,men får det ikke til.har støv på hjernen og hater ROT. er det litt rotete hjemme og det kommer noen uanmeldt på døra rydder jeg mens de setter seg ned.ringer noen 5 min før de kommer rydde jeg som en gal SELVOM DET IKKE ER ROTETE I ANDRES ØYER. hva er galt med meg??? er oppvokst med hjemmeværende mamma,aldri rot i heimen og system i alt.liker og ha det ryddig rundt meg men herregud da;=) håper jeg kan roe meg litt med tiden.
xxxJulianexxx Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2009 Jeg synes venninna mi var litt søt jeg da:o) Dessuten blir jeg alltid så stolt av at folk kommenterer at jeg er rolig. (Har nemlig ikke alltid vært det).
"Fiffi" Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 JEG ville absolutt tatt det som ros ja! Seriøst, jeg har alltid ryddet, og ryddet og... Ja hele tiden. Men da snuppa kom opp på føttene i en alder av 8 mnd var det bare å glemme alt som het nyryddet koselig stue ) Det var skikkelig hardt i starten, og jeg gikk å plukket opp etter henne hele tiden. Holdt på å bli sprø. Nå tømmer jeg lekekassa hennes på golvet utpå dagen, og plukker den sammen igjen med henne på kvelden. Hun trives og jeg trives. ( Meeen, jeg gleder meg til hun heller roter på sitt eget rom da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå