Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 har hatt mensen to ganger etter p-pille slutt, første syklus hadde jeg 36 dager og andre 27. er det mulig og ikke ha eggløsning i det hele tatt selv om man har mensen? noen som vet?
Gjest -<<- Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Ja, det er mulig. Men jeg vet ikke så mye om årsakene til dette. Men hvorfor tror du at du ikke har hatt eggløsning?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 har nemlig i denne pp tatt eggløsningstester hver dag fra og med dag 7 i syklusen og er usikker på om den noen gang var positiv.. var en dag ca midt i syklusen hvor jeg syntes streken var omtrent like sterk som kontrollstreken, men var ikke bombesikker.. hva tror dere? noen erfaringer med disse billigstrimlene? f eks brukt de og blitt garvide selv om de aldri viste positivt?
Gjest -<<- Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Fikk aldri helt positivt utslag på slike strimler da jeg kartla syklus, uten at det er noe galt med eggløsningen.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 jeg har også lurt på dette. jeg tester ikke el, men har lurt på om d var mulig at jeg ikke hadde el til tross for mens. Jeg hadde veldig uregelmessig mens før jeg beg på ppiller, mens nå som jeg har slutta, er det veldig regelmessig. Har lurt på om kroppen fremdeles er i ppillemodus, derav fake mens?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 tenkte meg at det var flere i liknende situasjon.. frustrerende dette altså! ble litt glad når en sa hun hadde eggløsning til tross for negative tester da:) så er vel kanskje mulig at jeg hadde eggløsning den dagen hvor streken var ganske sterk. kan jo legge til at streken også var mye svakere i dagene før og dagene etter denne dagen. er jo i tredje pp og klarer snart ikke vente mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå