Gå til innhold

Hei, slimåler!!!

Anbefalte innlegg

Gjest nyttårsløftet
Skrevet

Nå trenger jeg deres hjelp!!!

Huset er fullt av sjokolade, pizzarester, is og annet snacks, og her sitter jeg... Jeg er ikke sulten engang, men hva hjelper det når hele meg bare er superbevisst på tilstedeværelsen til alle disse godsakene...

Har såvidt vært frampå tidligere i dag også, men jeg har fremdeles litt av æren i behold. Enda...

Smekk på fingrene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uh, jeg har skeiet helt ut i helgen jeg=( Men har tatt av julekiloene, så er hvertfall på nedover!

Gleder meg til å være slim og åletrang i sommer!=)

*håpe håpe*

Skrevet

Jeg tok meg 3 lakrisbiter, 1 julekulesjokolade og 6 smarties i dag.. Føltes veldig rett der og da, og angrer ikke så veldig for det kunne gått så mye verre. Tror det er bedre å unne seg LITT enn å sprekke helt. :)

Gjest nyttårsløftet
Skrevet

Takk=)

Har spist litt is og litt for mye mat i dag, men det er kveldene som er problemet - da er det ikke snakk om prøvesmaking, liksom.

Burde kanskje bare legge meg, er trøtt uansett - he he

Men det hjalp litt bare å skrive det ned. Er jo faktisk mett, så jeg bør jo kunne klare meg.

Skrevet

Huff, sånt er farlig.. her er det igjen masse godt etter jula, og jeg vurderer seriøst å kaste alt så jeg ikke går å småspiser hele tida! Idag tvang jeg meg selv på vekta og fant ut at jeg veide 6kg MINDRE enn jeg hadde trodd da, så det var ikke så ille som fryktet.. men jeg kan ikke tillate meg å spise opp godisen fordet altså. Kaste, kaste ikke? :)

Skrevet

jeg heier på deg. Stå i mot, dette klarer du kjempe bra. (og hvis ikke er det lov å ta litt, men ikke tømme alle boller og poser). Selv hadde jeg ikke lyst på noe før jeg leste linken din, men nå har jeg sykt lyst på vaniljeis med sjokolade saus.

Skrevet

Kast det, evt spisi dag og start i morgen!

Gjest nyttårsløftet
Skrevet

Unnskyld=D hehe

Flinke dere som har gått ned da!! Jeg har hatt skikkelig spisekick ei stund, heldigvis gikk det over, så nå er jeg på startvekt. Men det er litt bedre enn det høres ut som, for etter det kicket har jeg avvent meg selv halvveis fra overspising og godterier, så det er lettere å starte nå enn 1 januar=)

Så får vi ta et kilo av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...