megogknotten Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 har dere vært til legen ang. lang syklus? hva sa han/ henne? Jeg var hos gyn. 4. okt, men til da hadde jeg hatt en syklus som var rundt 33-37 dager, men etter det har jeg hatt en syklus som var over 60 dager.. og nå er jeg på dag 41 =/ ..
tjorven- nr 3 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 er på dag 58 nå, sist pp var 45 dager, men før der igjen var jeg rimelig stabil. Vært hos legen, men fikk bare beskjed om at hvis neste syklus ble like lang så søker han meg på gyn. Hva sa din gynekolog??? skikkeli frustrerende å ha det slik...månendene går uten at man får gjort noe ...
megogknotten Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Når jeg var der hadde jeg jo stort sett rundt 37 dager, og det sa ho var innenfor det normale. Jeg skal ringe fastlegen i morgen og legge ut historien en gang til og smiske meg til videre undersøkelse.. kanskje jeg får pergo også?!
blirjegsnartmamma Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 jeg har sykluser på 65 dager+ Sjekket meg hos fastlegen, og han fant ut av blodprøver at jeg ikke har eggløsning. Dro til gyn nå i høst, og ble satt på pergo med engang. Enkel kur hjalp ikke, så nå skal jeg begynne på dobbel kur. Beste er å bare fortelle hvordan ting er, gjerne skriv ned hvordan de siste syklusene har vært. Hvis du er hos gyn, tar hun ultralyd og sjekker litt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå