Gå til innhold

Forslag til hva jeg kan gi mannen i morgengave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å kjøpe noe varig, han fikk klokke til jul, så det er lite aktuelt, noen andre forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her skal gubben få mansjettknapper formet som initialene hans....

Skrevet

Jeg kjøpte et maskulint smykke med to plater oppå hverandre, hvor den øverste plata hadde et kors innrisset i plata, slik at plata under viste gjennom. Veldig personlig syns jeg da, hadde tenkt å gravere det, men fikk aldri tid. Det gjør jeg nok på vår 1 års bryllupsdag i juni!

Hadde i tillegg kjøpt en personlig album (med bilde av et piano utenpå, da han er pianist), hvor jeg hadde samlet alle bilder fra rett før vi ble sammen og til vi giftet oss, og det ble han utrolig glad for!

Skrevet

dytter litt her:) trenger litt forslag:)

Skrevet

tenkte kansje å kjøpe en liten ipod mp3 spiller der jeg graverer inn noen tekst til han, og laster opp yndlingssangene hans;)

Skrevet

jeg vil gi noe personlig.... har lyst å kjøpe bilett til han og en kompis for todagers opphold i england der han får sett favorittfotballlaget sitt spille. er ikke så forferdelig dyrt heller. de selger slike pakker på ebookers.no

jeg skal uansett gi en opplevelse. om han er intressert i dykking kan man gi dykkersertvikatet. fisking gi en fisketur med et eller annet selskap...

er masse kult å gi, men her blir det en opplevelse. synes det gir så mye mer enn en ting. men det er nå bare meg :)

Skrevet

Tenkte å dra til fotografen å ta bilder av meg selv! Litt sånne fine undertøysbilder. Men må trene litt først ;)

Skrevet

Jeg har ordnet en privat omvisning på Moet & Chandon huset i Champagne.

Vi skal gifte oss i Paris og turen ut dit tar ca en time og 5 min gange til godset.

Får privat omvisning av produksjon, kjeller og en egen slottsal til prøvesmaking.

Det gleder jeg meg til! Gleder meg til å se fjeset hans når han skjønner hva vi skal=)

Skrevet

Jeg tror jeg har funnet den perfekte morgengave til min tilkomne - jeg tok undertøys-bilder av meg selv hos fotograf i sommer;o) De hadde sånn "morgengave-fotografering" med 9 bilder i et lite album som også kan brukes som en ramme (et bilde er i rammen). Hadde visningstime hvor jeg plukket ut de bildene jeg ville ha. Hadde sort bakgunn, hvitt blondeundertøy, høyhælte sko og bildene var i sort-hvitt. Ble skikkelig kult faktisk - og det var veldig gøy å være "fotomodell", hi hi. Tror nok ikke mannen forventer noe slikt, nei - men gøy for han å ha og se tilbake på håper jeg;o) Betalte totalt 3000,-.

Skrevet

Jeg tenkte også på en opplevelse. Vi reiser til Venezia (under karnevalet) på bryllupsreise, og jeg tenkte å leie et helikopter som kan fly oss inn til Dolomittene, hvor vi skal spise på en fin restaurant, før vi blir flyd tilbake. Han elsker å fly helikopter, så jeg håper han blir glad :)

Skrevet

Mannen min skal få fallskjermhopp. Noe han alltid har ønsket seg :)

Skrevet

Jeg skal i samarbeid med min samboers forlover forsøke å skaffe billetter til Bruce Springsteen. Vet det er noe han har lyst på, men blir litt dyrt iom han må ha fly og hotell i tillegg til billetten. Tenkte å spandere billett og hotell (eller fly).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...