Angie1979 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Datteren min på 1 år er forferdelig utålmodig, og nekter å sitte mer enn et par minutter i høystolen sin ved bordet når vi spiser (selv om hun får mat å spise selv). Jeg savner å kunne sitte sammen som en familie å nyte et hyggelig måltid. Det ender bare i skrik og skrål, med en liten jente som enten må sitte på fanget, eller som må lekes med på gulvet. Andre som har samme erfaring? Og hvor mye kan man egentlig forvente av dem når de er så små? Skal jeg ta henne opp når hun protesterer, eller skal vi "lære" henne å sitte i stolen sin? Hvor mye kan man oppdra dem når det gjelder dette? Det skal sies at datteren min generelt har "mark i rompa". Hun sitter sjelden i ro, og er dårlig til å leke på egenhånd (må underholdes). Jeg er helt inneforstått med dette, at det er ulike personligheter og aktivitetsnivå på de små. Men jeg skulle så gjerne ønske vi kunne kost oss som en familie ved middagsbordet, istedet for at det bare blir stress og mas......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå