pandabjørn Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Her kommer Ole Brumm en liten bjørn i skogen ........ kan dere hjelpe meg med alle versa???
Leandermamma Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Her kommer Ole Brumm en liten bjørn i skogen, tralalalala bom, jeg heter Ole Brumm Dette er en liten bjørnevise, om montro jeg snart får litt å spise! Her kommer Ole Brumm, en liten bjørn i skogen, tralalalala bom, jeg heter Ole Brumm. Sånn synger jeg den i hvert fall. Vet ikke om det er helt riktg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Her kommer ole brumm en liten bjørn i skogen tralla-la-la-la bom jeg heter ole brumm Dette er en liten bjørnevise mon tro om jeg snart får noe å spise? Her kommer ole brumm....osv
Tante Bassa Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Her kommer Ole Brumm, en liten bjørn i skogen trallalala bom, jeg heter Ole Brumm. Dette er en liten bjørnevise, og mon tro jeg snart får litt å spise trallalala bom, jeg heter Ole Brumm. Sånn har vi alltid sunget den, men aner ikke om den egentlig er sånn...
pandabjørn Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 takk for svarene jenter, men er det "bare" to vers???
Leandermamma Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Ja, tror det bare er to vers. Han synger jo som sagt - dette er en _liten_ bjørnevise... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå