Gå til innhold

Hvordan er Ole Brumm sangen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer Ole Brumm en liten bjørn i skogen ........

kan dere hjelpe meg med alle versa???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Her kommer Ole Brumm

en liten bjørn i skogen,

tralalalala bom,

jeg heter Ole Brumm

 

Dette er en liten bjørnevise,

om montro jeg snart får litt å spise!

 

Her kommer Ole Brumm,

en liten bjørn i skogen,

tralalalala bom,

jeg heter Ole Brumm.

 

Sånn synger jeg den i hvert fall.

Vet ikke om det er helt riktg.

Skrevet

Her kommer ole brumm

en liten bjørn i skogen

tralla-la-la-la bom

jeg heter ole brumm

 

Dette er en liten bjørnevise

mon tro om jeg snart får noe å spise?

 

Her kommer ole brumm....osv

Skrevet

Her kommer Ole Brumm, en liten bjørn i skogen

trallalala bom, jeg heter Ole Brumm.

Dette er en liten bjørnevise, og mon tro jeg snart får litt å spise

trallalala bom, jeg heter Ole Brumm.

 

Sånn har vi alltid sunget den, men aner ikke om den egentlig er sånn...

Skrevet

takk for svarene jenter, men er det "bare" to vers???

Skrevet

Ja, tror det bare er to vers. Han synger jo som sagt - dette er en _liten_ bjørnevise... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...