Gå til innhold

uregelmessige modningsrier..:) Hva vil det si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på registering i kveld, og de sa at jeg hadde uregelmessige modningsrier. Hva vil det tilsi?

Satt på registrering i ca 20-25 min, og hadde 5 stk rier. Første var opp i 69, de neste opp i 40-50. Der 10 er ingen ting og 100 er effektive rier.

Jeg er 35+5 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr nok at du er iferd med å modnes, men at fødselen mest sannsynlig er en stund frem i tid (vil jeg tro)...:) Er ganske vanlig med modningsrier en periode før fødselen setter igang.

Skrevet

Jeg hadde også dette, ubeskrivelig kjedelig å gå med.... Får så store forhåpninger!

Jeg hadde maserier (ikke vonde, men kraftigere enn kynnere) i 4 uker før fødsel, og fikk først 1 cm. åpning som jeg gikk med i en uke, så 1,5 cm., så opp til 2,5 cm. og ingenting skjedde... Før 5 dager på overtid hvor jeg våknet kl.9 på morgenen med ei kraftig rie, dro rett til sykehuset (1 time unna) og babyen var ute kl.11! Da vi kom fra til sykehuset hadde jeg 8 cm. åpning så ikke vet jeg om det skjedde under på den natta mens jeg lå å sov eller om det var de 2-3 kraftige riene jeg hadde i bilen på vei bort. Men alt var veldig uregelmessig og ikke "etter boka", det var ikke tette rier, lenge i mellom og de var i ulik styrke og lengde.To skikkelig vonde og den siste ca. 20 min. før vi kom fram var bare ok, og der satt jeg med 8 cm. åpning! Vannet hadde ikke gått, det måtte de ta og etter 3 pressrier kom tulla...

Blir spennende å se denne gangen.....! Er 33 uker på vei nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...