Gå til innhold

FETT BRA ????!!!!????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt irritert av reklamen til nestlè på toppen av siden her..

fett bra er ikke et norsk korrekt utrykk....

hører dagens 14åinger snakker om fett-bra fett-kult osv osv... byr meg rett og slett imot...

er det virkelig kun jeg som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå trodde jeg først du var sjokkert over å få høre om at fett er bra (for kroppen - visse typer i det minste), så det sier vel sitt om hva jeg tenker om uttrykket fett-bra, haha. Følte meg hundre år gammel nå må jeg innrømme :oDDD

Skrevet

jeg er irritert over dette,høres ut som noe helt annen fett, på dialekt.

Skrevet

Aldri hørt utrykket før, men jeg trodde det var ment som at fett ER bra! og som et barn ville sagt det: Fett bra!

Men om det faktisk ER et utrykk så blir det litt teit ja. Er ikke fjortiser som kjøper barnemat (for det meste)

Skrevet

Hahaha, det blir en helt annen betydning på trøndersk! :-D

Skrevet

Det som plager meg, er at Omega 6 ikke er bra! Man skal ha noe av det hver dag, men i forhold til Omega 3 skal det reduseres i de fleste norske kosthold. Fra http://en.wikipedia.org/wiki/Omega-6_fatty_acid

"is associated with heart attacks, thrombotic stroke, arrhythmia, arthritis, osteoporosis, inflammation, mood disorders and cancer".

Det er blant annet påvist at det gir brystkreft hos kvinner. Og DET skal de TILSETTE barnemat? Det ER Nestlé, de er jo ikke til å stole på allerede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...