Zeke Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 alanya??? Noen som har erfaringer med den plassen?
Mommy♥Leon09 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Har vært i Alanya 2 ganger. Elsker plassen:) Er flott for barnefamilier og for de som reiser alene:) Anbefaler det på det sterkeste. PM meg hvis du lurer på noe eller trenger noen tips om hoteller, områder eller steder å dra Klem:)
Prinsen & spiren Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hei. Ja, vi var der i sommer. Veldig, veldig nydelig sted. Billig og fint. Men, masete folk.. hehe! Og SKIKKELIG varmt. Vi var der i juli-mnd. Men, en ting er sikkert - vi skal tilbake
Zeke Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 Vi skal ligge på heter noe med dem..... trur jeg husker ikke helt
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 jepp,har vært i tyrkia 2 ganger:)Og det er helt fantastisk der,hvertfall der vi var.. Hotellet heter pegasos world og er rålekkert.det ligger i side.. Gå inn på nazar.no og sjekk
Vifikkiaugust Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Vi var der i september, på Green Garden hotell. Hadde en utrolig flott ferieopplevelse og har veldig lyst å dra tilbake dit engang. Vi reiste med snuppa som da var 1,5 år og det ble litt lite bytrasking på mamman dessverre;-) Men ellers var det helt topp for alle 3! Gled dere!
alenemed1. ♥ Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Har vært der masse, tilogmed bodd der et par sommere.. elsker byen og landet. Alanya er en super by med mange forskjellige ting å oppleve uansett hva du er ute etter:) Bare si fra hvis du ønsker noen tips:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har vært i Alanya og Marmaris! Helt nydelig begge deler! Men, jeg likte meg best på Marmaris. Har også hørt at det er veldig fint for barnefamilier i Kemer og Side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå