Gå til innhold

Denne slimproppen, hvor finner dere den??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt teit nå, men har født en gang tidligerer og så aldri noe til denne slimproppen. (Vannet gikk når jeg sto opp) Så jeg lurer på alle dere som vet at slimproppen har gått, kjenner dere at den kommer ut? Ser dere nedi toalettet etter hvert do-besøk, eller finner dere den i trusa? Eller?? Jeg bare lurer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kom når jeg sto i dusjen. Vasket meg nedentil, og da merket jeg den kan man vel si... :-)

Skrevet

min slimpropp så jeg heller ingenting til da vannet gikk plutselig.. men neste gang jeg skulle i fødsel var jeg ikke i tvil om at det var slimproppen, tykk seig ting.. kom når jeg tørket meg etter ett dobesøk.

Skrevet

Jeg har født 3 ganger før og har heller aldri sett noe til denne slimproppen! :-)

Skrevet

Jeg merket at min hadde begynt å gå når jeg tørket meg på do...var det seigeste slimet jeg noengang har sett! Kunne ikke forveksles med utflod :)

Gikk allikevel 10 dager til fødsel, så ikke noe sikkert tegn det der!

Skrevet

Jeg har født to ganger før og har ikke sett noen slimpropp.

Skrevet

Min bare landet i do når jeg satt meg der. Hadde akkurat satt meg ned, og der hoppet den i do:-)

Skrevet

Min bare forsvant når jeg våkna og måtte på do etter en veldig urolig natt, begynte og blø etterpå, fødte senere den dagen.

Skrevet

Med førstemann gikk vannet, og jeg så aldri noen slimpropp.

Andre gangen kom slimproppen (så ut som seig utflod, som var blodtilblandet) på kvelden, før riene startet ved midnatt.

Skrevet

Hos meg kom det også da jeg skulle tisse....en ferskenfarget seig slimklump :s den kom for 8 dager siden...så jeg venter foreløpig! er 3 uker til termin så...

Skrevet

Min kom etter treg mage. Hadde tørket meg, og merket at jeg hadde en slimklump ut fra åpningen foran. Plukket den rett og slett av med papir, og oppdaget at det måtte være slimproppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...