Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hva er det, og hvordan blir man det?? Hva skjer??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Lege/jm setter en finger inn i mormunnen (tror jeg det er) for å løsne litt på hinnene der inne (jeg er elendig på å huske å hete hva som heter hva). I praksis vil det si noen fingre inn i skjeden og så "røsker de løs" - noe jeg selv syns var ganske vondt og så blødde jeg bittelitt etterpå (som etter GU). Jeg ble det i forbindelse med modningsakupunktur på sykehuset da jeg var rundt og over termin.
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Au da.... Høres ikke ut som noe jeg kommer til å spørre etter nei...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Det varer ikek så lenge da, bare noen sekunder. Og så vidt jeg har skjønt så er det mindre vondt jo mer moden man er - jeg var tydeligvis ikke så veldig moden da jeg ble strippet ;o) Er en forholdsvis vanlig ting å gjøre for å sette ting i gang har jeg skjønt, selv om je gikke merket noen effekt av det selv (men kan jo være det totale overtidsantallet dager hadde blitt enda større om jeg ikke hadde blitt det)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå