Gå til innhold

Fikk jeg endra nicket mitt tro?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekker her....

 

Om jeg fikk det til, så var jeg Gjertrud Sand før ;-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi! Det ble riktig :-)

 

Grunnen til navnet er at jeg har hatt katt siden jeg var ca 1 år gammel ;-)

Så ble jeg mamma til ei lita jente :-)

Skrevet

Jeg ville også skiftet nick, er liksom litt lei mitt. Men kommer ikke på noe gøy.. Blir liksom aldri førnøyd med det jeg kommer på..

Skrevet

Flott nick forresten:)

Er det rase katt du har egentlig? eller bare bakgårdsblanding?

Vi har to av bakgårdblandingstypen. En kjempestor svart. Gatens sjef. Og en litt mindre. Så det har liksom av seg selv blitt lillepus og storepus. Begge er hannkatter. Ingen er kastrerte, men begge holder seg her hos oss likevel. Men er vel far til ett ukjent antall kattunger tenker jeg..

Skrevet

Hadde sansen for det nye nicket ditt :) Smått kattegal selv.

Var det den pusen som ble så syk for en stund siden?

Skrevet

Hehe, er ikke mye rase i katten min nei :-P En god gammeldags bastard hehe. Men verdens mest tålmodige og snilleste katten :-)

 

 

Det var den andre katten min som ble syk. Han måtte dessverre avlives :-( De to kom fra hvert sitt kattungekull og var to vidt forskjellige typer, men gikk godt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...