UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Har bytta ut dørene oppe på soverommene i dag...og de nye dørene er jo selvfølgelig lette å åpne(noen av de gamle satte seg fast)...og det har 2-åringen funnet ut av, hehe! Og i stad da jeg satt på dass, hadde han vært utpå gangen og satt på en sånn oppussingsstøvsuger som bråka noe så sinnsykt...rett på utsida rommet til babyen og fireåringen som sover med åpne dører! Heldigvis har jeg barn som sover tungt, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå