Gå til innhold

Ikke bare bare med nye dører..=P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bytta ut dørene oppe på soverommene i dag...og de nye dørene er jo selvfølgelig lette å åpne(noen av de gamle satte seg fast)...og det har 2-åringen funnet ut av, hehe! Og i stad da jeg satt på dass, hadde han vært utpå gangen og satt på en sånn oppussingsstøvsuger som bråka noe så sinnsykt...rett på utsida rommet til babyen og fireåringen som sover med åpne dører! Heldigvis har jeg barn som sover tungt, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...