Gå til innhold

Alva med gutta og Oisann :o)

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått noen reaksjon fra mammaen din på Oisann enda? Ble litt spent etter at du syns du fikk treg reaksjon i går :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun ringte etter en stund, måtte bare få fordøye sjokket først, hehe... Gikk mye bedre enn forventet, men følte mye samme skepsisen på hvordan vi skal orke dette som jeg selv har hatt, vi er vel litt like sånn sett ja ;-)

Fortalte det til mannen sin familie i går, og det ble endel morsomme reaksjoner. Spesielt svigerfar sin var bra. Vet ikke om du har lest Pondus? Vel, svigerfar lente seg bakover i skikkelig Pondus-stil og sa rolig og med et lett sjokkert tonefall: "Du verden..." og ikke så mye mer på en stund. Strevde litt med å ikke le da, hehe... Beste var likevel mannen sin svoger. Han er sånn som prater mye og alltid har en spøk og kommentar på lur, skikkelig hyggelig fyr. Vi hadde alt fortalt det til de andre som var der, men han kom litt etterpå, og så kom det frem under en av samtalene. Han blebare helt rar i ansiktet og så på oss etter tur. "Dere kødder nå???", sa han, og da begynte jo vi å le, siden han så så sjokkert ut, så da trodde han i hvertfall at vi bare spøkte og skulle prøve å lure ham, til slutt måtte jeg reise meg opp og da så han jo selv at jeg hadde fått litt større mage. Han ble helt målløs, det har jeg aldri opplevd fra den kanten før, så det var jo litt gøy da :-) Ellers tok folk det fint og var positive.

Skrevet

Like godt hun avventet litt da, så slapp du å få hele remsa før hun fikk tenkt seg litt om. Godt å høre at dere har fått fine reaksjoner sånn generelt da. 3 syns jo jeg er mange, så en til til eller fra...? Neida, hehe :o)

Masse lykke til fremover i alle fall, er vel snart på tida å si noe på jobb også (eller har du kanskje gjort det allerede).

Skrevet

I morgen vennen, i morgen :-)

Gruegleder meg til det. Gruer meg til å si det, men gleder meg til å bli ferdig med det og slippe å skjule magen osv lenger. Blir spennende å se reaksjonene da, tror de fleste kommer til å bli satt helt ut, for noen har ymtet frempå om vi ville ha flere (en liten jente også?), men jeg har hele tiden svart veldig benektende på dette -nok er nok liksom ;-) Haha... Liksom det gikk sånn... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...