Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 for en spesiell helg dette har vært! vi var ute og spiste og bodde på hotell med et vennepar, og kvelden endte i senga deres hvor vi hadde sex kun med egne partnere, men likevel.... Jeg og venninna mi opppdaget at vi tente utrolig på hverandre, så vi fikk kost oss litt til guttenes store begeistring;) nå er jeg helt nummen i kroppen, og klarer ikke slutte å tenke på denne deilige opplevelsen... blir ikke sei meg om det skulle skje igjen, eh he...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Fint med drømmer og fantasier, er det ikke? :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 mente du at det var en fantasi?:-) det var det faktisk ikke, selv om jeg nesten føler jeg har drømt det... helt sant altså! og nå klarer jeg nesten ikke tenke på annet, uff og uff
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 jeg tror deg! hvorfor skulle jeg ikke? ikke så veldig spesielt akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå