mia med nurk Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Sitter å funderer på hvilken seng vi skal ha til babyen som kommer... Alternativene er enten å kjøpe en sprinkelseng fr å ha på soverommet og barnet sover i denne hele tiden. Eller å kjøpe en liten bedsidecrib eller likn. som barnet kan ha til det er 7-8 måneder for så å kjøpe sprinklseng etterpå. Samboer mener det er bortkastet med to senger, men det er ikke han som må opp på et kaldt soverom flere ganger på nettene. Finne det sprinkelsenger med regulerbar bunn der du kan fjerne den ene siden slik at du kan bruke den vedsiden av sengen? Er det nødvendig å ha vugge el i stua? har to katter så ser for meg at d bare blir stress å passe på at de ikke hopper opp i senga osv. Er det noen andre med katter som har en genial løsning? Hvilke erfaringer har dere andre BIM-brukere? Takk for svar:
mn73 Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Vi skal ha ungen på eget rom fra dag 1, men jeg har surfa litt rundt mht senger, det er mange sprinkel senger som har tre høyder på senge bunnen, og hvor man kan ta vekk den ene side veggen, slik at den er åpen når den står mot din seng feks. På Bohus har de en hvor dette skal fungere. Og tror flere av de til Brio og funker mht dette. Jeg skal ha et eller anent i stua, men vi har funent ut at vi prøver å låne vugge e.l. til stue bruk, ellers så var det flere rimlige på finn.no i helga. Greit å slippe å løpe opp og ned flere ganger enn nødvendig på dagtid, og kjekt å lære ungen at lyd er ok når vi sover.
mia med nurk Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 takk for svar En annen tin som ble poengtert for meg her om dagen er det at barent lærer forskjell fra dag og natt hvis d sover i stua el. i dagslys på dagen og i sengen sin på barnerommet på natten. Så blir nok sprinkelseng og leandervugge, kybbe eller noe slik på oss.. Tror samboer mener jeg er opptatt av å ha alt som inneholder ordet baby! hehe... vil egentlig ikke ha mer enn nødvendig, vi har nok rot fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå