Gå til innhold

Nå vil jeg skryte av eldste sønnen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har han vært i behandling i 1 år og det går bare fremover med ham. Han har hatt det knalltøfft til tider men virkelig jobbet hardt for å forandre livet sitt og kunna leve et liv uten rus.

Han har også fått seg jobb (lærlingeplass, med tilpasset undervisning i bedrift), begynt på Kick boxing og så smått begynt å få et nytt nettverk utenfor instutisjon. Fy søren hva stolt jeg er av ham . "Snufs"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at noen kommer ut av det! :-D

Gratulerer.

Jeg har det siste året opplevd at 3 av mine tidligere elever (rundt 20 år) har dødd av overdose. Skremmende!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Så flott :-)

Husker innleggene dine om ham, og det høres jo ut som om han virkelig er på bedre veier nå.

Du har all grunn til å være stolt, det er ikke noe lek å komme seg ut av sånt!

Skrevet

Så forferdelig trist å høre Spetakkel., og ja det er skremmende.:o(

Sønnen min har fortsatt en lang vei å gå, han har ivhertfall over 1 år igjen på instutisjon (kollektiv) før han skal prøve å klare seg helt selv. Men så langt har det virkelig gått bra.

Håper at han kommet så langt at hvis han opplever en sprekk nå så vil han nå føle at livet som rusfri er mer forlokkende en det som ruset, slik at han kommer seg fort på beina igjen og vil kjempe videre..

men som mor er det fantastisk å se hvor mye bedre han har det, hvor mye gladere han er ,og så forelsket i livet han er blitt. :o)

Skrevet

Takk sauen, ja den kampen han har hatt /har er ikke for amatører det er sikkert.

Skrevet

Det synes jeg var skikkelig hyggelig å høre. Håper virkelig fremgangen vil fortsette. Ser jo bra ut:)

Skrevet

Takk prekæs, ja det er godt at det går så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...