Gå til innhold

er det vits å teste kvar dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller bør en ta graviditetstest annenhvær dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det kommer vel an på, jeg selv syntes ikke d er noe nødvendig. Når jeg var gravid m gutten min hadde jeg helt jalla sykluser og ga opp å prøve å skjønne når ikm var. Testa neg på dag 41 og lurte på hvor lang syklus dette skulle være og testet igjen på dag 46 og da var den posetiv. utifra terminen hadde jeg 36 dagers syklus den mnd. Noen ganger tar d litt tid før kroppen produserer nok hCG til at testene reagerer.

Skrevet

Jeg tar g-test den dagen jeg venter mensen og hvis den er negativ da, venter jeg minst 2 dager før jeg tester igjen. Dette for å la være å gå konkurs. Vet at mange tester hver dag fra de har hatt el omtrent, og det er deres valg....

Skrevet

Jeg ser ikke poenget, er man gravid så er man gravid.. Selv tester jeg ca to ganger(med ca 14 dagers mellomrom) annenhver måned(hvis ikke mensen kommer da..), siden jeg bare kan bli gravid når gubben er hjemme annenhver måned.. Stresser man for mye med tester, tror jeg man generelt stresser for mye med tanken på å bli gravid, og det har jeg hørt ikke er bra når man vil bli gravid..:)

Skrevet

Jeg tester dagen etter jeg skulle hatt mens. Kan bli dyrt etter hvert å teste ofte, og da er det greit å teste en gang pr pp. Man skjønner jo også fort at man ikke er gravid når mensen kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...