Tyren78-09+12 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er nå ca 6 uker på vei, ivf-forsøk nr 1. I det siste har det vært veldig vondt å sette seg ned. Verker i hele underlivet. Kjenner det også av og til når jeg går. Jeg var til legen forrige uke pga at jeg var veldig slapp, trøtt og uvel og veeldig høy puls av den minste bevegelse. Såg hjertet til spiren slå Min høyre eggstokk er ca 8-9 cm..har vært det siden jeg satte inn egget. Er også veldig vondt å gå på do...verker i hele magen/underlivet. Noen flere som har opplevd dette??? Skal på tidlig UL neste onsdag.
*Lykkeliten* Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Slet veldig med bekkenløsning i min første graviditet.. Kjente det veldig tidlig, kan det være det?
Tyren78-09+12 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 huff...håper ikke det. Men kjennes det allerede etter 5-6 uker altså? Og hvordan kjentes det ut? Det verker i hele underlivet til tider...ganske slitsomt.. Er vel mye som skjer inni der nå..og at den ene eggstokken er så stor har kanskje en betydning og... Vi satser på at det går seg til. Får vel vite det på UL neste onsdag
Lille jente Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har hatt det på samme måte som deg. Vi ble også gravid med ivf. Jeg hadde kjempe vondt i underlivet, spesielt når jeg skulle sitte og når jeg gikk lenge. Jeg fikk det i uke 6-7. Trodde det var hemoroider, så jeg prøvde en krem som jeg kjøpte på apoteket. Var også til lege, hun kunne ikke se noen hemoroider, men sa det kunne være det. Så jeg kunne fint bruke salven. Etter 2-3 ukers tid begynte det så smått å forsvinne. Nå er jeg i uke 13 og merker ingenting til det. Du får bare ta tiden til hjelp og satse på at det forsvinner slik det gjorde hos meg. Lykke til. P.s. alt var i orden med babyen vår! )
Tyren78-09+12 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2009 Hei! Åhh nå ble jeg lettet..tusen takk for svaret Jeg setter meg ned veldig forsiktig for tida..passer på å ikke dumpe ned. Kjenner det verker veldig til tider når jeg står også...men får ta tiden til hjelp. Håper det ikke blir verre..skal jo på tidlig UL neste onsdag, så skal nevne det for legen da. Håper alt er i orden med babyen vår også Gleder meg som en unge til jeg kan fortelle det til venner og familie. Nå er det kun mamma, pappa og arbeidsgiver som vet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå