*2små*gull* Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Vi lurer litt på når man burde fortelle den store nyheten? Vi har fortalt det til foreldrene våre. Men når fortelle det til resten av verden? Jeg er 9+4 i dag. Har så lyst til å fortelle det. Min kjære er i militæret, og kommer hjem i uke 9. Da har jeg passert uke 14! Er det for tidlig å si noe da? Vi vil jo gjerne si det sammen :-)
Nr-3-i-Magen Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Uke 14 er jo ikke for tidlig å si noe. Da er man jo i andre trimester. Vi sier det nok rundt uke 12.
Vifikkiaugust Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Mange venter til uke 12 med å fortelle. De fleste SA skjer før det og sjansen for at alt går bra etter denne uken er stor. Om dere klarer å vente helt til uke 14 med å fortelle det, er jo det bare flott det? Jeg skal på tidlig ul torsdag. Er da 11+2. Er alt normalt da, kommer vi til å spre det glade budskap;-)
*2små*gull* Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Takk.. Det er bare min kjære mor som tror hun vet best og mener jeg bør vente til jeg det begynner å vises på meg!! Selv fortalte hun det til folk i april/mai da hun hadde termin i august - men hun fikk i juli, så det ble et kort svangerskap!! Det blir nok til at vi forteller det den uka ja=) Vi har tenkt å få en UL den uka også siden min kjære går glipp av en del av svangerskapet. Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå