Gå til innhold

Huff blir så nervøs jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10+1 og har de to siste dagen ikke vært kvalm i det heletatt, men har begynt å kjenne litt mensmurringer fra tid til annen. Hadde en SA for 5 år siden og da husker jeg at jeg hadde mens lignende smerter. Er det helt normalt med dette? Er det noen andre som også har mensmurringer. Blir helt gal av å gå rundt å være så nervøs jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mensmurringer innimellom.. De sier det er vanlig :-) heldigvis! Du skal jo være glad du ikke er kvalm da - selv om man føler man ikke kjenner så mye til graviditeten lenger..

Skrevet

Nå ble jeg veldig glad:) Har ringt til legevakta og snakket med omtrent alle jeg kjenner, men tror jeg begynner å bli litt små hysterisk jeg..hihi..

Min gode venninne sa noe fint til meg: Nå må du begynne å stole på kroppen din.. hehe.. men var veldig glad for å få svar, tusen takk:)

Skrevet

Ja, jeg vet hvordan du har det! Jeg er kjemperedd for at det skal være noe galt eller at det ikke lenger lever. Men skal på kontroll den 30, så jeg har bestemt meg for å stole på at kroppen min gjør det rette fram til da. Så får jeg vite hvordan det ligger an da :-)

Håper det går bra med deg, og lykke til videre!

Skrevet

Takk og lykke til vidre med dere også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...