Gå til innhold

-IKM uke 6- Pergojenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hermer etter en annen tråd her, jeg :)

Noen andre jenter med IKM en gang i løpet av uke 6?? Som også har gått på pergo...

Hadde vært moro å følge hverandre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har (forhåpentligvis) IKM i slutten av uke 6... syklusen er jo ikke helt på min side, men nå med dobbel pergokur så får jeg håpe på det beste ;)

Skrevet

Jeg har gått på pergo denne syklusen og har el i disse dager og regner med at jeg da har ikm i slutten av uke 5 eller begynnelsen av uke 6, så jeg kan da kanskje henge her?

Hadde el-slim til og med i morges, men i løpet av dagen så har det liksom ikke blitt noe mer. Fikk første positive el-test for denne syklusen i dag. Har tempet om morgenen noen dager, men ingen stigning enda.

Lurer på om jeg vil se stigning på tempen i morgen, siden el-slimet forsvant i dag? Kanskje el var i dag?

Jeg har i allefall murringer og smerter. Er spent på hvordan dette vil gå. Min første pergokur, men jeg håper at jeg slipper mer venting nå.

Skrevet

Blir dere fulgt opp noe i forbidelse med pergokur? Blodprøver eller ul? Jeg har bare fått resept, og ingen videre oppfølging. Jeg prøver å ikke stresse med det heller, derfor verken temper eller tester jeg meg. Krysser bare fingrene og håper ting skjer snart!

Skrevet

Jeg skal inn og ta blodprøve på syklusdag 23 og har fått rekvisisjon til det.

Det hele ble ordnet over telefon. Legen fakset resept til apoteket og i posten fikk jeg enda en resept (til dobbel kur i neste syklus, ingen pause heller) samt to rekvisisjoner på blodprøver, en til denne syklusen og en til neste syklus. Håper at jeg ikke får bruk for mer enn èn kur. :-)

Skrevet

Hvordan går det med pergojentene??

For min del så har jeg egentlig mens liknende murring, og bittelitt stikking.. Lurer på om det er symptom på EL? noen andre som føler det sånn eller?

Har ikke tempet eller noe, så jeg lurer på om jeg har hatt EL eller om den kommer snart. Noen som vet sånn ca når man får EL etter pergo?

Er spent jeg ;o)

Skrevet

Er forresten veeldig oppblåst.. MASSE luft i magen :s

Lurer.......

Skrevet

Hei! Jeg har hatt litt "stikkinger" siden mandag egentlig... men bare litt. Har aldri lagt skikkelig merke til EL, så er ikke sikker på om det er derfor. Jeg lurer også på når EL bruker å komme etter pergokur. Vi får bare hoppe til sengs og håpe det klaffer denne gang! Er så spent, to uker er lenge til....

Skrevet

Jeg er på min 3. pergokur. Dobbel dose denne gangen. Enkle doser tidligere. Har pausemnd mellom hver kur, Hadde EL en gang mellom 14-18.01. Hadde positive tester alle dager og kjente virkelig sterke murringer 16.01. og masse EL-slim hele perioden. Det passer bra med datoene da for 1. syklusdag var 01.01.09. Pleier å få el rundt omkring dag 17 med pergo.

Har iallefall lagt inn masse aksjer:) he he

Nå har jeg i et par dager hatt veldig oppblåst mage og mensmurringer som kommer og går hele tiden. Håper bare en liten spire finner ut at den skal bo i magen min til oktober nå:)

IKM er 1. februar, men siden el er litt usikker sier jeg uke 6. Skal prøve å la være å teste til jeg er på dag 32-33, men hvis ikke tanta har dukket opp ennå da blir det vel vanskelig å vente tenker jeg.

Får oppfølging av gyn på sykehuset som er ekspert på barnløshet og har da UL på dag 12-14 hver syklus jeg har tatt pergo for å sjekek om det er noen egg som er i ferd med å modnes samt at jeg ikke blir overstimulert. Har del livmor, så jeg tåler helst bare 1 baby om gangen i magen min:) Skulle jeg være så heldig å bli gravid med tvillinger så mener de at det også skal gå bra, men trillinger er visst uaktuelt...

Blir spenennde å følge hverandre jenter!

Har dere mye bivirkninger da? Jeg har fått en del denne syklusen; hetetokter, mye hodepine og litt kvalm. Ikke vont i puppene heldigvis:)

Jeg har jo et pergobarn fra før da! Han satt på 2. runde dobbel dose og da hadde vi prøvd i 18 mnd før det klaffet:) SÅ det er håp altså!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...