Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... men den er tung og det er meldt plussgrader - igjen- så det spørs om det holder seg. Krysser fingre for at den ligger noen uker, moro for barna med snøvinter!

 

Hvordan er været og stemningen hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deilig med snø om vinteren og mye bedre enn det kalde været som har vært! Vi har gått på ski, akt og måkt masse. Merker at ryggen verker, men moro lell :0)

Skrevet

Mye heller sne enn storm.

Her er bikkja på gyngende grunn når han står i band. Faren er at han blåser bort om han ikke passer seg ;o)

Håper snéen kommer hit å snart.

Skrevet

Vi blåser bort snart! Det er lite snø og veldig tørt.

Så på gradestokken i morges...da var det -0,5 grader, men i vindkastene var det -27 grader brrrrrrrrr

Skrevet

Kom litt snø igår. Men det var bløtt allerede da det kom. Og selv om det la seg litt slaps,så vi hadde et lite håp om at det skulle bli snø i natt. men våknet opp i morges til regn, og ingen snø. Så har regnet idag, grått og overskyet. Opphold nå og 4 grader pluss.

Skrevet

Snødde litt igår og mer idag. Ligget på rundt -3-4 grader så det blir nok liggende til evt mildvær.

Var ute å kjørte tidligere ikveld og fy f... for et føre :((

Det seilte hit og dit og blåste snøføyke så sikten var lik null enkelte steder. Æsj, nei det var pyton med lillen i baksetet.

Vil ha vår jeg nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...